Transport til Slettestrand

Hjem Fora Klubben Klubture Transport til Slettestrand

Dette emne indeholder 35 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af  JBRamsing 3 år, 10 måneder siden.

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)
  • Forfatter

Ejnar Jensen
    Medlem

Hej Alle.

Ville gerne lige have overblik vedr. kørsel og især cykler. Jeg kan se øverst at Henrik Thomas mangler plads til en cykel og jeg mangler også plads til en cykel.
    Men JBR har 2 personer og 5 cykler med ? Er det så vores cykler der er med der eller ? Bare så vi lige får styr på inden afgang.

Stoklund
    Medlem

@Ejnar
    Du må meget gerne lægge dette puslespil 🙂
    Jeg har ikke tid til det, men kan blot konstatere at der er flere pladser end der er cykler. Så må vi tage den derfra når vi mødes.

Jeg kan ikke gennemskue hvor mange der ikke skal med alligevel, men umiddelbart er min fornemmelse at det er tre. Jeg har fået et afbud, og ved at Scheuer forsøger at sælge sin billet. Derudover har jeg læst på forum at der er en som ikke gider alligevel, men jeg ved det ikke med sikkerhed.

@JBR Hvis der er tre som ikke kommer, kan vi være i 5 biler, og du behøver ikke at køre. Er det tids nok at vi afgører det når vi står der fredag eftermiddag?

martinp
    Medlem

i kan være stensikre på at jeg ikke gider.. det var 2 sikre..

Ejnar Jensen
    Medlem

Fint nok Martin. Nu ved vi alle at du ikke gider.

Stoklund. Den må vi så klare i morgen ved afgang. jeg har ikke overblik med hensyn til deltagere. Men MartinP er ikke med og Scheuer heller ikke.

Men jeg vover pelsen :

På Doodle var der 20 tilmeldte. Scheuer meldte fra. Altså 19. Et billet var til salg men den bliver heller ikke brugt ?

Så vi er 18 personer der skal til Sletten strand. 3 Stk. køre tidligt Fredag. Carsten og Co. Sig til hvis det er forkert.

Omkring kørsel Fredag eftermiddag er der 15 personer og 26 Cykelpladser.

Men umiddelbart skulle der være pladser nok til både personer og cykler. Hvid JBR tager den store vogn og Stocklund har plads til 6 Cykler.

Bryder alting sammen må vi trække lod og en må køre med trailer. Lidt langt og lidt øv.

Lars Nielsen
    Medlem

Dan Christensen har også prøvet at sælge sin billet på facebook pga fibersprængning, så han kommer heller ikke.
    Hvorfor skal en evt køre med trailer?

Stoklund
    Medlem

Der er 22 tilmeldte, der kom to efter doodle var lukket.
    Med 3 afbud, er vi 19 som skal afsted.
    Jens og Carsten kører selv, (7 stk. ialt) og sørger selv for alle cykler.
    Dvs at vi er 12 som mødes ved klubhuset i morgen.
    Som jeg tæller det, er der 14 sæder, og 17 cykelpladser, dvs at vi faktisk kan undvære den ene bil (JBR’s) hvis vi fylder op.

lene
    Medlem

Bare så alle lige er med på det. Vi møder op i aften og håber på der er plads til os i en af bilerne. Men er der ikke plads vil vi gerne lægge bil til. Hermed mener jeg at der en der skal køre vores bil hele vejen. Det er sådan at Bent er sygemeldt efter han er blevet kørt ned på sin mortorcykel, han kan heller ikke være med til at kører på cykel sammen med os, han skal bare kører lidt for sig selv stille og roligt.
    Hvis vi ikke kan få kørerlejlighed hos nogen, ja så er vi nød til at melde fra.

Hilsen
    Lene

Viser 7 indlæg - 31 til 37 (af 37 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.