Reklameområde

Hjem Fora Klubben fitnessdk MTB Reklameområde

Dette emne indeholder 5 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af  Ejnar Jensen 4 år, 2 måneder siden.

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter

kogeren
    Deltager

Hej hvem står for reklameområder til løbet. Frederiksen vil åbenbart ikke svare!! Men vil den ansvarlige kontakte Lars fra Nordic Cykler ang. noget udstilling til løbet? han kan træffe ham på 20977890 eller mail post@nordiccykler.dk

Hej Henning,

Det er ikke god stil at hænge folk ud.

Som jeg skrev til dig i går på facebook, så har jeg været på ferie, og jeg har ikke noget med området at gøre. Jeg kører markedsføringen af løbet via facebook etc.. Din 2. mail på facebook i går har jeg først set i dag.

Inde på vores udemærkede hjemmeside http://www.klassikeren.slagelsemtb.dk er der en fane der hedder kontakt. Her er en mailadresse smtb.klassikeren@gmail.com

Ha’ en god dag.

kogeren
    Deltager

Ok prøver at skrive der. undskyld kunne bare se at du havde været på FB 2 gange efter at jeg havde skrevet.

René Veggerby
    Deltager

Hej Henning,

Jeg tager kontakt til ham fredag.

Hilsen Veggerby

kogeren
    Deltager

ok tak Rene

Ejnar Jensen
    Medlem

Hej Henning og alle vores sponsorjægere.

Kontakt venligst sponsorteamet hvis en sponsor har yderligere krav til stand eller flag og andet.

Vi vil så tage en dialog omkring ønsker og muligheder. Vi skal passe på at området ikke ligner kajs camping. Og vi skal vurdere hensynet til andre sponsorer inden vi lover for meget.

Vi er meget positive omkring gode ideer og nye tiltag.

Med venlig hilsen

Sponsorteamet. Henrik, Christina og Ejnar.

kogeren
    Deltager

Hej Ejnar

Har kun lovet ham at i vil kontakte ham-

Hilsen Henning

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.