Garmin til endomondo

Hjem Fora Gear & lir Gode tips! Garmin til endomondo

Dette emne indeholder 8 svar, har 0 stemmer og blev senest opdateret af  Palle 2 år, 10 måneder siden.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter

kogeren
    Participant

Hej er der nogle der ved hvorfor man ikke kan importere garmin til endomondo mere, eller hvad jeg gør forkert
    Kogeren

Lars Nielsen
    Medlem

Bruger du Google Chrome?

KLM
    Medlem

Hej Henning ……. du skal bare connecte med Endomondo direkte fra din Garmin Connect, så bliver det automatisk overført hver gang du synkronisere din Garmin device med Garmin Connect.

kogeren
    Participant

lars> nej firefox. KLM> har jeg gjort virker ikke. man skal importere fra fil, og så trykke tilbage så kommer garmin frem

Lars Nielsen
    Medlem

Chrome virker i hvert fald ikke til det mere. Jeg MENER at have læst at det er det samme med Firefox. Internet Explorer virker fint.

LH
    Medlem

Har samme problem som Henning. Ikonen for gamin er væk på endomondo og jeg måtte samme vej for at importere.

Kermit
    Medlem

KLM har fuldstændig ret! Man skal under “forbind” på Garmin Connect sætte kryds i Endomondo, så skal der ikke importeres eller noget!

KLM
    Medlem

Følg vejledningen Automatic upload via Garmin Express™ (Garmin Connect™)
    https://support.endomondo.com/hc/en-us/articles/203483026-Uploading-workouts-to-Endomondo-from-a-Garmin-device

Jeg lover, det har aldrig været nemmere at “synce” sin Garmin med Endomondo, Strava osv. 😉

Lars Nielsen
    Medlem

Og med garmin connect på din smartphone, kan du synce via Bluetooth, hvis du har en garmin 510 eller opefter. Så bliver det ikke nemmere 😀

Palle
    Medlem

Alternativt så kan https://tapiriik.com/ også bruges, den bruger jeg selv og er rimelig tilfreds. den koster ca 2$ pr år og for det får man lidt flere muligheder end hvad jeg lige læser de andre giver.

Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.